GRATIS TILBUD

Optimer din kundeservice

Skab meromsætning gennem god kundeservice

Den gode kundeservice er en kritisk driver for omsætning og langvarige kundeforhold. I dette lynkursus får du indblik i teknikker, som kan hjælpe dig med at mestre kunsten at levere service, der ikke alene opfylder, men overgår kundernes forventninger, og omsætter tilfredshed til salg. Kurset er praktisk orienteret med fokus på få effektive virkemidler til at gøre en forskel og skabe mere omsætning.

Underviser: Jon From, coach og underviser med over et årti i spidsen for ledelses- og salgstræning. Jon bringer sin omfattende erfaring i spil, hvor han i 2022 underviste over 450 personer i disciplinerne ledelse, salg og kundeservice.

Kurset vil dække emner som:

  • Betydningen af kundeservice i relation til kundens loyalitet og købsadfærd.
  • Hvordan bliver du bedre til at forstå kundens behov?
  • Kalibrering til den enkelte kunde.

Hvad vil du lære på kurset:

  • Konkrete teknikker til at forstå og imødekomme kundens behov
  • Metoder til effektivt at tilpasse og forbinde med forskellige kundetyper.
  • Hvordan og hvorfor du stiller spørgsmål.
  • og en masse andre guldkorn du kan tage med hjem og bruge i hverdagen.

Målgruppe: Alle personer der har kundekontakt.

Niveau: kurset henvender sig både den til nye og let øvede sælger.

Det er ikke nødvendigt at medbringe pc til dette kursus, og kurset kræver ingen forberedelse.

Business Lolland-Falster afholder dette kursus i samarbejde med OPTIMIZER.

Ved tilmelding af mere end 5 deltagere, bedes du kontakte Klaus Larsen på +45 3162 9009.

Der vil være morgenmad fra kl. 8.15.
Undervisningen starter kl. 8.30.

TID

4. juni 2024

08:15 - 10:00

STED

Sukkerfabrikken 26, Sakskøbing

Tilmeld