Hvorfor er de forskellige anmeldelsesplatforme vigtige for netop din virksomhed?
Trustpilot, Tripadvisor, Google My Business osv. Kært barn har mange navne, og dine gæster kender de fleste af dem! Brugeranmeldelser betyder mere og mere for forbrugerne. Når andre brugere har anmeldt en virksomhed, et produkt eller en service, hjælper det brugeren til at træffe en beslutning, om de skal købe eller ikke skal købe.
90% læser brugeranmeldelser online, FØR de besøger en webshop eller virksomhed, og siger, at anmeldelserne påvirker deres købsbeslutning.
Gæsteanmeldelsesplatforme kan altså bidrage til at øge din omsætning og hjælpe dig med at forbedre din forretning – hvis du bruger dem rigtigt! Vi kigger på nogle af de forskellige platforme og dykker ned i, hvorfor det er vigtigt at bruge tid på at holde information opdateret og svare på anmeldelser fra dine gæster.
Der bliver også tid til at kigge på, hvordan man svarer på både de positive og negative anmeldelser, samt hvordan man anvender det i sin markedsføring.
Underviser: Undervisningen varetages af Betina B. Otzen. Hun underviser til daglig i sociale medier, hjemmesider, kundeservice og kommunikation. Når hun deler ud af sine praktiske erfaringer, får du masser af inspiration til din digitale strategi og lærer, hvordan du bedst kommunikerer på de sociale medier.
Hvilke emner dækker kurset?
Du vil lære følgende:
Målgruppen for kurset: Kurset er rettet mod alle, der arbejder eller gerne vil arbejde med anmeldelsesplatforme bl.a. som et led i markedsføringen af virksomheden. Hvad enten man allerede er i gang eller er helt nybegynder, så er der masser af gode tips og tricks at hente. Der er en hands-on tilgang til emnet, der gør det muligt at gå hjem og arbejde videre i virksomheden med det lærte.
Kursets niveau: Kurset er åbent for alle og kræver ikke forudgående kendskab til emnet. Det er designet til at være tilgængeligt for både nybegyndere og dem med mere erfaring indenfor området. OBS! Kurset indeholder ikke gennemgang af tekniske opsætninger af div. brugerprofiler på div. platforme.
Forberedelse: Det kræver ingen forberedelse, inden man møder op. Det kan være en fordel at have en pc med, så der kan følges med på de forskellige platforme – men også tjekkes, hvor man selv dukker op med sin virksomhed.
Business Lolland-Falster afholder dette kursus i samarbejde med Betina B. Otzen og Scandinavian Impact.
Ved tilmelding af mere end 5 deltagere, bedes du kontakte Klaus Larsen på +45 3162 9009.
Der vil være morgenmad fra kl. 8.15.
Undervisningen starter kl. 8.30.
TID
23. september 2024
08:15 - 11:30
STED
Sukkerfabrikken 26, Sakskøbing
Pris
Medlemmer: gratis
Ikke-medlemmer: 795,-kr. ex. moms