Gæsteanmeldelsesplatforme – Trustpilot, Tripadvisor, Google My Business

Lær at designe engagerende indhold til bl.a Facebook og Instagram, helt uden at være grafisk designer

Trustpilot, Tripadvisor, Google My Business osv. Kært barn har mange navne og dine gæster kender de fleste af dem! Brugeranmeldelser betyder mere og mere for forbrugerne. Når andre brugere har anmeldt en virksomhed, et produkt eller en service, hjælper det andre brugere til at tage en beslutning om de skal købe eller ikke skal købe.

90% læser brugeranmeldelser online, FØR de besøger en webshop eller virksomhed, og siger at de påvirker deres købsbeslutning.

Så gæsteanmeldelsesplatforme kan altså bidrage til at øge din omsætning og hjælpe dig med at forbedre din forretning – hvis du altså bruger dem rigtigt! Vi kigger på nogle af de forskellige platforme og dykker ned i hvorfor det er vigtigt at bruge tid på at holde information opdateret og svare på anmeldelser fra dine gæster.

Der bliver også tid til at kigge på hvordan man svare på både de positive og negative anmeldelser, samt hvordan man bruger det i sin markedsføring.

Underviser: Undervisningen varetages af Betina B. Otzen.Hun underviser til daglig i sociale medier, hjemmesider, kundeservice og kommunikation.  Når hun deler ud af sine praktiske erfaringer, får du masser af inspiration til din digitale strategi og lærer, hvordan du bedst kommuniker på de sociale medier.

Hvilke emner dækker kurset?

  • Grundlæggende viden om anmeldelsesplatforme
  • Viden om hvordan arbejdet med platformene kan bruges i markedsføring øjemed
  • Værktøjer til at få flere anmeldelser
  • Læring omkring besvarelse positive og negative anmeldelser

Du vil lære følgende:

  • Viden om og forståelse af hvorfor anmeldelsesplatforme er så vigtige
  • Viden om hvorfor forbrugerne bruger platformene
  • Konkrete værktøjer til hvordan man håndterer positive og negative anmeldelser
  • Viden og læring om hvordan man får flere anmeldelser

Målgruppen for kurset:Kurset er rettet mod alle, der arbejder, eller gerne vil arbejde med anmeldelsesplatforme, bl.a. som et led i markedsføringen i virksomheden. Hvad enten man allerede er i gang eller er helt nybegynder så er der masser af gode tips og tricks at hente. Og der er en hands-on tilgang til emnet der gør det muligt at gå hjem og arbejde videre i virksomheden med det lærte.

Kursets niveau: Kurset er åbent for alle og kræver ikke forudgående kendskab til emnet. Det er designet til at være tilgængeligt for både nybegyndere og dem med mere erfaring i området. OBS! Kurset indeholder ikke gennemgang af tekniske opsætninger af div. brugerprofiler på div. platforme.

Forberedelse: Det kræver ingen forberedelse inden man møder op. Det kan være en fordel at have en pc med så der kan følges med i de forskellige platforme – men også tjekkes hvor man selv dukker op henne med sin virksomhed.

Business Lolland-Falster afholder dette kursus i samarbejde med Betina B. Otzen og Scandinavian Impact.

Ved tilmelding af mere end 5 deltagere, bedes du kontakte Klaus Larsen på +45 3162 9009.

Der vil være morgenmad fra kl. 8.15.
Undervisningen starter kl. 8.30.

TID

23. september 2024

08:15 - 11:30

STED

Sukkerfabrikken 26, Sakskøbing

Pris

Medlemmer: gratis
Ikke-medlemmer: 795,-kr. ex. moms

Tilmeld