God kundeservice – hvad er det og hvad betyder det for omsætningen?

Business Lolland-Falster har fornøjelsen af at invitere dig til en morgen peptalk med Jon From fra Optimizer. Vi afvikler 3 arrangementer fordelt på Nakskov, Maribo og Nykøbing F. 

Jon vil give dig tips til at yde den gode service i detailhandlen og øvrige servicevirksomheder, hvor kundekontakt er en vigtig del af kundens samlede oplevelse.

Vi kommer til at berøre de grundlæggende ting i at give kunden en god oplevelse og genere salg, og hvad de forskellige ting, man gør ude i butikkerne, rent faktisk betyder for kundernes oplevelse og din omsætning.
Kurset er ikke omfattende, men praktisk orienteret med fokus på nogle få effektive virkemidler til at gøre en forskel.

Jon From fra Optimizer er en rutineret underviser og har alene i år kørt kurser for mere end 450 medarbejdere i kundeservice og salg. Han driver til daglig den lokale virksomhed Optimizer, hvor man afvikler uddannelse og kurser for ledere og sælgere i både store og små virksomheder.

Program
08.30: Godmorgen med en kop kaffe
08.30: Velkomst v/ Business Lolland-Falster
08.35: God kundeservice – hvad er det og hvad betyder det for omsætningen v/ Jon From fra Optimizer
10.00: Tak for i dag

Pris
Arrangementet er gratis for medlemmer af Business Lolland-Falster, for øvrige deltager er prisen 495,-kr. ex. moms.

Kom og lad dig inspirere af Jon From og se det som en investering i din virksomhed og medarbejdere.

Vi gør opmærksom på at der tages billeder til sociale medier. Hvis du ikke ønsker at medvirke på disse, gør venligst Business Lolland-Falster opmærksom herpå. 

TID

20. september 2022

08:30 - 10:00

STED

LF Business Box Axeltorv 2, 4900 Nakskov

Pris

Medlemmer:
Ikke-medlemmer:

Tilmeld