Lær at analysere og bruge data fra dine online platforme
Forståelsen af kundernes adfærd og præferencer er essentiel i den digitale verden. Googles gratis analyseprogram GA4 (Google Analytics 4) er et online værktøj, du kan bruge til at forstå og analysere trafikken til dit website eller din app. Du kan få indblik i, om det er dine facebook-annoncer, dine opslag på Instagram eller dit nyhedsbrev, som er de mest værdifulde kanaler for dig. Du kan få indsigt i data om dine brugere, hvilke sider de kan lide (eller omvendt) og ikke mindst får du viden om dine forbedringsmuligheder.
Dette kursus giver dig værktøjerne til at udnytte potentialet i GA4, hvilket giver værdifuld viden om kundeadfærd, præferencer og engagement. På baggrund heraf kan du træffe datadrevne beslutninger, når du skal skræddersy din marketingstrategi og forbedre brugeroplevelsen – og det kan i sidste ende forbedre konverteringsrater og øge din indtægt.
Underviser: Fredrik Kinnunen, en erfaren specialist i digital marketing og SEO med over 20 års erfaring, vil lede kurset.
Emner dækket af kurset:
Hvad vil du lære på kurset?
Målgruppe: Kurset henvender sig til marketingansvarlige, website-ejere, og andre, der ønsker at få en dybere forståelse af brugeradfærd og effektiviteten af deres online tilstedeværelse gennem GA4.
Kursets niveau: Dette kursus er på begynderniveau og er designet til at være tilgængeligt for deltagere uden forudgående erfaring med Google Analytics.
Krav til forberedelse: Ingen specifik forberedelse er nødvendig, men en grundlæggende forståelse af digitale platforme og online marketing vil være fordelagtig. Medbring pc til dette kursus.
Business Lolland-Falster afholder dette kursus i samarbejde med Zealand.
Ved tilmelding af mere end 5 deltagere, bedes du kontakte Klaus Larsen på +45 3162 9009.
Der vil være morgenmad fra kl. 08.15.
Undervisningen starter kl. 8.30.
TID
21. marts 2024
08:15 - 11:30
STED
Sukkerfabrikken 26, Sakskøbing
Pris
Medlemmer: gratis
Ikke-medlemmer: 795,-kr. ex. moms