GRATIS TILBUD
Skab værdi og øg indtjeningen i turismebranchen.
Gæsteservice er hjertet af turismebranchen, og fremragende service er essentiel for at skabe mindeværdige oplevelser, der driver gentagende forretning og positiv mund-til-mund-anbefaling. I dette lynkursus får du indblik i teknikker, som kan hjælpe dig med at mestre kunsten at levere service, der ikke alene opfylder, men overgår gæsternes forventninger, og omsætter tilfredshed til salg. Kurset er praktisk orienteret med fokus på få effektive virkemidler til at gøre en forskel og skabe mere omsætning.
Underviser: Jon From, coach og underviser med over et årti i spidsen for ledelses- og salgstræning. Jon bringer sin omfattende erfaring i spil, hvor han i 2022 underviste over 450 personer i disciplinerne ledelse, salg og kundeservice.
Kurset vil dække emner som:
Hvad vil du lære på kurset:
Målgruppe: alle der arbejder med gæsteservice.
Niveau: kurset henvender sig både den til nye og let øvede servicemedarbejder.
Det er ikke nødvendigt at medbringe pc til dette kursus.
Business Lolland-Falster afholder dette kursus i samarbejde med OPTIMIZER.
Ved tilmelding af mere end 5 deltagere, bedes du kontakte Klaus Larsen på +45 3162 9009.
Der vil være kaffe fra kl. 12.45.
Undervisningen starter kl. 13.00.
TID
1. februar 2024
12:45 - 14:30
STED
Sukkerfabrikken 26, Sakskøbing