Optimér din kundeservice

Hvordan kan du skabe mere omsætning ved at levere en god kundeservice?

Kunder, der er glade og tilfredse, køber ganske enkelt mere. Men hvordan gør man egentlig kunderne glade og tilfredse, og hvad er det for psykologiske faktorer og adfærd, som du skal være opmærksom på som sælger, for at kunden føler sig godt tilpas? I kurset kommer du til at berøre de grundlæggende ting i at give kunden en god oplevelse og generere salg. Kurset er ikke omfattende, men praktisk orienteret med fokus på få effektive virkemidler til at gøre en forskel og skabe mere omsætning.

Undervisningen varetages af Jon From, som er en erfaren coach og underviser, der har hjulpet en lang række ledere i både det private og det offentlige med deres hverdagsledelse gennem de senere år. Han har alene i 2022 undervist mere end 450 personer inden for ledelse, salg og kundeservice.

Når du har gennemført undervisningen, vil du helt konkret have et bedre overblik over:

  • Hvor stor betydning kundeservice har for kundens købsvillighed
  • Forståelsen for kundens behov
  • Vigtigheden af at stille de rigtige spørgsmål
  • Hvordan du kalibrerer til andre mennesker
  • …og en masse andre guldkorn, som du kan tage med hjem og bruge i hverdagen

Der vil være kaffe og croissant fra kl. 08.15. Undervisningen starter kl. 8.30.

Ved tilmelding af mere end 5 deltagere, bedes du kontakte Klaus Larsen på +45 3162 9009.

Business Lolland-Falster afholder dette kursus i samarbejde med OPTIMIZER.

TID

14. november 2023

08:15 - 10:00

STED

Slotsbryggen 16, 4800 Nykøbing F.

Pris

Medlemmer: gratis
Ikke-medlemmer: gratis

Tilmeld