Bliv skarpere i din annoncering på Facebook og Instagram.
På dette kursus får du en click-through-session i værktøjet Annonceadministrator på Facebook, så du fremadrettet kan opsætte en simpel kampagne for din virksomhed. Kampagnen, som vi opsætter i fællesskab, vil indebære oprettelse af to annoncesæt og tre annoncer.
Når kampagnen er opsat og offentliggjort, så gennemgår vi kommende optimeringsmuligheder baseret på en analyse de resultater, som man får leveret af Facebook Analytics. Du vil også blive introduceret til hvordan man tester kampagner og målgrupper mod hinanden.
Hvad er niveauet?
Det er nødvendigt, at du har det rigtige tekniske setup på Facebook. Det betyder, at du skal have adgang til en Facebook-side, en Business Manager og en annoncekonto.
Bemærk gerne at Business Manager og Business Suite ikke er det samme (Vi forklarer gerne forskellen på dagen).
Hvad kan jeg forvente at lære?
Du vil blive introduceret til værktøjerne Annonceadministrator, Facebook Analytics, Annoncerapportering og Pixel.
Når du har gennemført undervisningen, vil du helt konkret have et bedre overblik over:
Undervisningen varetages af social media manager Lea Frydendal, der er uddannet BA. i International Business Communication & Marketing fra Syddansk Universitet, og som har flere års praktisk erfaring med markedsføring via de sociale medier i virksomhedsøjemed.
Der vil være kaffe/croissant fra kl. 08.15 og en sandwich ”to go” til frokost.
Undervisningen starter kl. 8.30.
Ved tilmelding af mere end 5 deltagere, bedes du kontakte Klaus Larsen på +45 3162 9009.
TID
3. oktober 2023
08:15 - 11:30
STED
Slotsbryggen 16, 4800 Nykøbing F.
Pris
Medlemmer: gratis
Ikke-medlemmer: 795,-kr. ex. moms