Sociale medier som markedsføringskanal

Bliv skarpere i din annoncering på sociale medier.

I lyn-kurset ‘Sociale medier som markedsføringskanal’ vil du få en grundlæggende forståelse for de organiske og dynamiske tiltag, som de sociale medier Facebook og Instagram tilbyder virksomheder i markedsføringsøjemed. Du vil blive introduceret til værktøjerne Business Suite, Business Manager, Planlægger, Annonceadministrator og Facebook Analytics.

Undervisningen varetages af social media manager Lea Frydendal, der er uddannet BA. i International Business Communication & Marketing fra Syddansk Universitet, og som har flere års praktisk erfaring med markedsføring via de sociale medier i virksomhedsøjemed.

Efter kurset vil du kunne:

  • Segmentere målgrupper ud fra ydelser/produkter
  • Benytte et skræddersyet ark til planlægning af markedsføringsaktiviteter
  • Planlægge organiske opslag på medierne
  • Analysere opslagenes resultater
  • Opsætte en enkel kampagne med ét udvalgt formål
  • Besidde en grundlæggende forståelse for algoritmen og dens betydning
  • Analysere kampagnens resultater ift. om kampagnen bør gentages
  • Få et lille indblik i reglerne om markedsføring via de sociale medier

Der vil være kaffe/croissant fra kl. 08.15 og en sandwich ”to go” til frokost.

Ved tilmelding af mere end 5 deltagere, bedes du kontakte Klaus Larsen på +45 3162 9009.

TID

8. marts 2023

08:30 - 11:30

STED

Slotsbryggen 16, 4800 Nykøbing F.

Pris

Medlemmer: gratis
Ikke-medlemmer: 795,-kr. ex. moms

Tilmeld