Udgivet
23. september 2025
I en garage i Nykøbing, forvandlet til lager og pakkestue, driver 31-årige Mads Dunk Tambour sin webbutik Billigstyling.dk. Ved siden af sit fuldtidsjob i politiet har han skabt en vækstforretning, der allerede i 2025 forventes at omsætte for tre millioner kroner og alt sammen begyndte som en hobby.

”Jeg startede i 2021, faktisk fordi jeg havde en lidt ældre bil, jeg var blevet træt af. Jeg købte nogle småting hjem – blinklys og sidespejle – og pludselig blev jeg glad for bilen igen. Så tænkte jeg: Måske kan jeg også gøre andre glade,” siger Mads Dunk Tambour, ejer af Billigstyling.dk.
Med 20 produkter på hylden tog han de første skridt og åbnede onlinebutikken. I dag tæller sortimentet mere end 3.500 varenumre, og virksomheden er vokset langt ud over garagens rammer. Derfor er Mads på udkig efter større lokaler.
Hvorfor vælger kunderne Billigstyling.dk frem for de store spillere som T. Hansen eller Biltema?
For Mads handler det om nærvær og autenticitet:
”Jeg driver billigstyling meget personligt. Jeg sender selv nyhedsbreve, laver sjove videoer til sociale medier og svarer på kundernes beskeder også klokken 23 om aftenen. Jeg tror, folk kan lide, at det ikke er så fint, men meget jordnært og lokalt,” siger Mads Dunk Tambour.

Den tilgang har givet resultater: En Trustpilot-score på 4,8 ud af 5 baseret på mere end 260 anmeldelser.
Mads havde ingen erfaring med at drive virksomhed, da han startede.
”Jeg har aldrig gået på handelsskole, jeg har ikke været på gymnasiet og jeg anede intet om at drive en forretning,” siger han.
I stedet lærte han ved at kaste sig ud i det, søge inspiration på YouTube og prøve sig frem.
”Det var lidt trial-and-error, men jeg fandt hurtigt ud af, at hvis jeg brugte tid på det, så kunne jeg sagtens lære det,” siger Mads Dunk Tambour.

Billigstyling.dk har et bredt udvalg af tilbehør og plejeprodukter til biler. Det spænder fra dynamiske blinklys og sidespejle til vaskepakker og interiørudstyr.
”Jeg har haft over 30 biler selv, så jeg vidste lidt om, hvad man kunne bruge. Men mange af produkterne er kommet til, fordi kunderne efterspørger dem,” siger Mads Dunk Tambour.
De første varer fandt han i Kina, hvor han byggede relationer til leverandører og importerede småpartier.
Senere har han suppleret med danske forhandlere, han mødte på markeder og via netværk.
”I starten måtte jeg tage det, jeg kunne få. Men i dag er det omvendt og nu er der leverandører, der skriver til mig for at komme ind i shoppen,” siger han.
I dag bliver 90 % af varerne sendt direkte fra hans eget lager, mens større produkter sendes som dropshipping direkte fra leverandørerne.
Mads Dunk Tambour har aldrig lagt skjul på, at han drømmer stort:
”Jeg havde slet ikke tænkt, at jeg ville være her i 2025. Men nu laver jeg 1,6 millioner kroner i omsætning i 2024 og regner med tre millioner i 2025. Det synes jeg selv er meget godt klaret, når det stadig er ved siden af mit fuldtidsjob,” siger han.
Alligevel er han klar over, at der skal investeres i både tid og med penge for at vækste:
”Jeg trækker ikke penge ud. Alt bliver i virksomheden, fordi jeg gerne vil vækste. Jeg bruger mange timer nogle dage både otte timer i politiet og otte timer i butikken, og jeg brænder for det,” siger Mads Dunk Tambour.
Udviklingen af webbutikken har også fået ekstra fart gennem et samarbejde med Business Lolland-Falster:
”Jeg blev mødt med åbne arme af Nicolaj og Flemming (red. Forretningsudviklerne Nicolaj Meyer og Flemming Lange Jørgensen). De tog mig seriøst, selvom jeg troede, min virksomhed var for lille. De har hjulpet mig med gode råd, revisor, finansiering og tilskudsordninger. Det gør en kæmpe forskel at have nogen i ryggen,” siger Mads.
Næste mål er at komme til udlandet.
”Min drøm er, at jeg en dag udvider til udlandet og i første omgang på det tyske marked. Jeg tror på, at der er plads til mig, også selvom de store spillere er der,” siger Mads Dunk Tambour.
Er du også interesseret i hvordan du udvikler, vækster eller kommer i gang som selvstændig, så kontakt Nicolaj Meyer.
Udgivet
23. september 2025